Lansman II (PR 416) Ders Detayları

Ders Adı: Lansman II
Kod: PR 416
Ön Koşul Ders(ler)i:
Amaç: Bu ders öğrencilere iletişim sektöründe uygulanan kurum ve kuruluşların hizmetlerinin tanıtımlarını yapmaları için gerekli tanıtım/lansman çalışmalarını uygulamalı olarak öğretmeyi amaçlamaktadır. Ders kapsamında halkla ilişkiler disiplini içerisinde hizmet tanıtımı/lansmanı çalışmalarının gerçekleştirilmesi için iletişim stratejisi hazırlamayı, hazırlanan stratejinin uygulanmasını, müşteri ilişkilerinin geliştirilmesi, müşteriye yapılan hazırlıkların sunulması ve iletişim uzmanı olarak reklam jansları ile çalışma esalarınını öğretiyoruz. Bu sayede öğrencilerin sadece tanıtım/lansman çalışmalarını gerçekleştirmeyi değil aynı zamanda reklamcılık alanında halkla ilişkiler uzmanının rolünü pekiştirmesini sağlıyoruz.
İçerik: Ders stratejik iletişimin esaslarını öğrenmekle başlamaktadır. Daha sonra belirlenen pilot konu üzerinden iletişim stratejisi hazırlanmaktadır. Ders strateji kapsamında hazırlanan iletişim planı hazırlanması ile devam etmektedir. Tamamlanan iletişim planı ile iletişim faaliyetleri ve malzemeleri hazırlanarak akademisyenlerden oluşan bir jüriye sunum yapılmaktadır. Sunum ile ders tamamlanmaktadır.
Dönemi: Bahar
Teori: 0
Uygulama: 3
Laboratuar: 0
Kredi: 3
Web:
AKTS Ders Dosyası: Ders Dosyası
Ders Dosyası:
AKTS: 5