Medya Planlaması (PR 306) Ders Detayları

Ders Adı: Medya Planlaması
Kod: PR 306
Ön Koşul Ders(ler)i:
Amaç: Bu derste medya planlaması alanında son dönem yönelimler ve pratikler ele alınacaktır. En temel medya içeriğinden en karmaşık medya planlamasına kadar farklı boyutlardaki medya planlaması örnekleri değerlendirilecektir. Performans, analiz ve uygulamalı medya hesaplamaları ile en uygun reklam kampanyası senaryosunun nasıl oluşturulacağı anlatılacaktır. Öğrencilerden, oluşturacakları projelerde çeşitli medya yazılımlarını, online araç ve kaynakları uygun biçimde kullanamları beklenmektedir.
İçerik: Ders iki kısımdan oluşmaktadır. İlk kısımda, öğrencilere anlatım temelli ve tartışma odaklı olarak medya planlamasının temelleri öğretilecektir.İkinci kısımda öğrencilerin gruplara ayrılarak müşteri odaklı bir medya planlaması projesi oluşturmaları beklenmektedir.
Dönemi: Güz
Teori: 3
Uygulama: 0
Laboratuar: 0
Kredi: 3
Web:
AKTS Ders Dosyası: Ders Dosyası
Ders Dosyası:
AKTS: 6